On 15.01.2012 22:52, ARIN wrote:
> Da, are dreptate Gabi, nu functioneaza link-ul, te redirectioneaza spre
> blog...
> Nu merge nici macar click dreapta + "save target as", se comporta la fel :(

A fost o greseala de redactare, "i"-ul de la "infiintare" trebuia scris
cu majuscula.

Linkul corect este:
http://www.ccn.ro/docs/CCN_Ghid_Infiintare_ASOCIATIE_ONG_ian2012.pdf

Am corectat si pe comunicatul de pe blogul CCN, unde oricum redirectiona
linkul gresit... precum si pe pagina de facebook.

Multumiri de semalare....
Graba e o explicatie, nu o scuza... Totusi ne cerem scuze...

Radu Mititean
CCN