 From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Monday, January 16, 2012 11:20 AM
Subject: Re: [protest-ro] protestele derbedeilor

Eu ?
Ce propun de 20 de ani !
Executii pe stadioane pentru asocierea in vedera
distrugerii de bunuri, incendierea lor si atacarea fortelor de
ordine.
Toata ziua cateva sute de persoane au stat si au
strigat lozinci la Universitate.Dreptul lor, bravo lor.Cum s-a facut intuneric,
au aparut dementii si
hotii care s-au pus pe distrus.

Daca se punea "politia" pe ei de la inceput cu
gloante de cauciuc ii potolea in juma de ora, dar urla tot internetul si
televiziunile ca Basescu isi apara scaunul.
Daca nu s-a pus cu impuscatul pe ei, e lucratura
lui Basescu ca sa pozeze in victima! :(

Exista o "grupare", ca sa nu zic patura sociala,
care asta asteapta: intuneric si scandal ca sa poata fura, distruge in
voie.
La 4 martie 1977, la cutremur, dupa ce s-au
dezmeticit din spaima, pe la 22,30 au iesit la furat peste
tot.
Au spart si golit pana si vitrina magazinului ala
mare de electronice care era pe Magheru, vis-a-vis de Polar
si Leonida ...

Daca diseara nu-i ia din prima, la alegeri duc tot
cartierul sa voteze cu VADIM !
Ca daca tot e circ, macar sa fie
unul calificat si cu certificat !!!

  derbedeii si golanii lu el Zorabu'
>Tocmai ascult la Antena 3 ce fac
  astia.
>Spuneti-i lu' baseasca sa imprumute niste politisti din California
  sa ii puna la punct pe jigodiile astea.
>Sau sa aduca Iliescu niste
  mineri!
>Ce propui bah , arhitecturica?