Asa e !
La matale totul e simplu, statul trebuie sa faca si sa dea, iar cetateanul sa
protesteze ca nu-i ajunge. :)))

  From: Gabriel Petrica
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 16, 2012 2:56 PM
  Subject: Re: [protest-ro] protestele derbedeilor

  Pai in mod normal, un stat care isi reprezinta cetatenii nu mareste taxele.
Cine i-au votat nu pentru asta i-au votat. Deci din nou, oamenii astia traiesc
cu impresia ca au aceasta optiune ... fals. au aceasta optiune doar fiindca
cetatenii nu au ce face. dar asta nu e democratie cu adevarat.

  Cat despre inflatie, e treaba statului sa nu ajunga in situatia de a printa
bani. prin politici economice si prin legi si aplicarea legilor. nu e asa
rocket science.