Codruta

  From: Arhitectura
  Sent: Monday, January 16, 2012 5:58 PM

  Neica, tu vrei in RAI ! :)))
  Poate acolo o sa ti se implineasca visurile, ca asa am auzit, Dumnezeu iti da
tot ce doresti.

  Aici pe Pamant, pana si in Comunism te aresta daca CHIAR vroiai, ce
povestesti matale.
  Dar ... liber de la imparatie sa speri !
  Dupa ce-o sa mai schimbi 3 -4 presedinti, daca nu alergi dupa "ciolan" si
poate chiar o sa-l apuci,  o sa zici ca mine:
  "cine poate oase roade, cine nu .... muieti-s posmagii ?" :)))