Nu latrat in piata si legi trebuie, ci organizare.
Dan G
On 1/16/2012 12:43 PM, M Cristian Ioan wrote:

pedepsele s-au redus pentru furturi
s-au redus la jumate si termenele de PRESCRIPTIE
aia cu taul este tare: se constat ca lacul galciar a disparut in unram interventiilor primarului, asa ca ,da , daca nu mai exista oibiectul reclamatiei, nu exista nici vinovat!
*From:* ARIN <mailto:arini...@gmail.com>
*Sent:* Monday, January 16, 2012 9:47 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] Fw: Vreau alegeri anticipate!

Ce "demis" sau chiar si "cercetat", bre?
Daca treburile nu merg bine si s-a dovedit ca a gresit, sa-si faca seppukku!!! NU aduci o tzara intreaga in pragul disperarii - si dupa aia tu esti "cercetat"... iar in timpul "cercetarii" se mai dovedeste si ca esti bolnavior, singurul intretinator al copilasilor (care eventual studiaza in strainatate) sau / si (mai ales) "nu suporti regimul de detentie" - si dupa aia... PAC! "s-a prescris" (sau "nu exista obiectul reclamatiei", cum au facut cu taul Stiol)! Au stiut astia ce-au stiut, cand au scazut pedepsele pentru o mare parte a cazurilor de "coruptie" >:
Codruta