Alt securist :-&

Fa TU "propuneri constructive", desteptule! sau nu mai latra ca un cretin!

Codruta

  From: dan G
  Sent: Tuesday, January 17, 2012 9:46 AM

  Incepe sa imi placa baseasca!
  Ii lasa pe cretinii aia sa latre tare in piata publica, foloseste ocazia ca
sa antreneze fortele de ordine, si asteapta frigul de ianuarie sa isi faca
treaba, si sa bage cateii inapoi la caldurica!.
  In aceste cinci zile de cand au iesit magarii in piata, nu am auzit nici
macar o (UNA) propunere realistica si constructiva pentru imbunatatirea si
ameliorarea situatiei.
  Din cand in cand, v'unul isi mai aduce aminte de el Zorabul binefactator al
poporului roman si cam asta.
  Si s-a uitat complet ca "Vorba lunga este saracia omului! Vorbesc toti, in
nestire, in prostie. Ar trebui sa vina OMS ul cu niste vaccine pentru epidemia
mortala de logoree verbala.
  Dan G