Sa inteleg ca latratu' tare in piata publica este la mare moda!
Sigur, sper sa fie plin de succes. Si dupa aia ce mai faceti, incepeti jelania mioritica din nou? Succes!
Dan G
On 1/17/2012 12:09 AM, ARIN wrote:

Alt securist :-&
Fa TU "propuneri constructive", desteptule! sau nu mai latra ca un cretin!
Codruta

    *From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *Sent:* Tuesday, January 17, 2012 9:46 AM

    Incepe sa imi placa baseasca!
    Ii lasa pe cretinii aia sa latre tare in piata publica, foloseste
    ocazia ca sa antreneze fortele de ordine, si asteapta frigul de
    ianuarie sa isi faca treaba, si sa bage cateii inapoi la caldurica!.
    In aceste cinci zile de cand au iesit magarii in piata, nu am
    auzit nici macar o (UNA) propunere realistica si constructiva
    pentru imbunatatirea si ameliorarea situatiei.
    Din cand in cand, v'unul isi mai aduce aminte de el Zorabul
    binefactator al poporului roman si cam asta.
    Si s-a uitat complet ca "Vorba lunga este saracia omului! Vorbesc
    toti, in nestire, in prostie. Ar trebui sa vina OMS ul cu niste
    vaccine pentru epidemia mortala de logoree verbala.
    Dan G