Parca cineva se plangea ca politia doar da amenzi! Uite, si-au facut "mea culpa" si isi fac treaba cum trebuie, de ce nu ii lauzi? Si cum e treaba, iti faci un grup "oficial" de 8-10 straini si ii duci in Piata Universitatii la demonstratii ca sa "le arati orasul"?
Asta este orasul Bucuresti pentru tine?
Cati ani are baietelul tau cu gluga care se plimba pe la demonstratii?
Nui este mai bine ca politia organizata si profesionala sa faca treaba?
Ai prefera minerii neantrenati? Esti bucurestean, or doar in vizita prin Bucuresti?
Dan G