Furia aproape animalica contra lui Ceausescu pentru ca a incercat sa aduca tara la liman si ce a urmat in cei 22 de ani dupa ce l-au asasinat, cam spune totul despre dorintele poporului roman. Numai uita-te la latratorii si desurile care fac acuma agitatie prin toata tara, si te lamuresti. Nu exista un spirit cons tructiv, nu exista un spirit pragmatic, fiecare incearca sa isi scuze nereusitga s i esecurile pe v'un " tap ispasitor" si pe "guvernul este de vina" Am observat prima oara pupincurisului curent cu ocazia incidentului Sfantu Iosif si cu ocazia distrugerii patrimoniului bucurestean, am pus diagnosticul bine, acum pupincurismul s-a mutat la alt strain, la el Zorabu' Sirian, palestinian sau ce dracu' este. Bineinteles ca daca ceva este autohton , nu e bun! Am mai sugerat "organizarea" Alta sugestie, probabil irealistica si aia, organizarea unui "think tank" care sa studieze si sa propuna masuri de imbunatatire a organizartii.
Bineinteles, chestiile astea sunt si merg in America!
Dan G
On 1/18/2012 9:21 PM, Cristian Ioan wrote:
asa stau lucrulirl, insa este deprimant!
comunismul avea pretentia sa ii ajungem din urma si depasim pe americani, in realitate tehnologic eram cu vre-o 15 ani in urma
dar acum?
nu se mai produce nimic, iar ca societate, am ramas pe la 1880, de vreme ce sunt termibil de actuale “Alexandru Lapusneanu”, “O scrisoare pierduta”si “Muieti is posmagii?”
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Thursday, January 19, 2012 3:02 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Re: Caravana corupta e pe duca.
Problema este ca in Romania nu exista gandire politica, si nici nu este vreun interes la nivel popular pentru invatarea si folosirea mecanismele politicr. A da sau lua shpaga , a da sau a lua bacsis, a da sau a lua tzapa este doar gandire turco-fanariota, nimic mai mult. Totul este redus la un ieftin "Capul lui Motoc vrem"
Manifestatiile recente o dovedesc din plin.
.

Raspunde prin e-mail lui