Atunci de ce ii mai critici pe bietii politisti?
Babe ajutatoare nu au, nu bat, doar perchezitioneaza!
Dan G
On 1/19/2012 11:38 AM, Cristian Ioan wrote:
la ultiuma intrebare, raspunsul este foarte simplu:
- vanau pe cei cu barba si ochelari
- erau ajutati de babe delatoare: “luati-l si pe asta, l-am vazut, a fost in piata! acum s-a ras, dar am vazut noi, mereu era acolo”
- trei femei au fost batute pentru ca semanau cu Ana Blandiana
-cativa, care lucrau ALATRUI de Guvern, la Oficiul de standarde, au fost batuti pt ca la perchezitie s-au gasit asupra lor CARTI, de exemplu unul dadeea meditatii si i-au gasit o carte de matematica
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Thursday, January 19, 2012 8:24 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] s-a declarat "stare de urgenta"?
Chestiile astea sunt inerente si inevitabile
In momentul in care ai o populatie care nu mai are taria libertatii si responsabilitatii si cere panicata ajutorul guvernului, guvernul le satisface dorinta dar asa cum poate el. Este o situatie asemanatoare in domeniul sanatatii. Oamenii nu sunt in stare sau dispusi sa isi ia responsibilitatea si la orice bubita se duc la preotul doctor sa le ia responsabilitatea de pe umeri!
Uita-te ce populare si cerute sunt vaccinurile.
OM? Gresesti dublu! Cum iti inchipui ca saracu' om de ordine pe umerii caruia ai pus ordinea si siguranta, poate sa isi ia responsabilitatea sa te declare OM? Cum iti inchipui ca omu' ala simplu are discernamantul necesar sa iti citeasca fata? Ai fost in Bucuresti cand a fost Mineriada? Cum isi dadeau seama minerii aia cine e bun si cine e rau, pe cine sa bumbaceasca si pe cine nu?

Raspunde prin e-mail lui