Da de ce te balbai ?
Ti-e frica sa nu te cumpere cineva si sa te aduca in Romania cu juvatul de gat ?

http://secsidelacapat.blogspot.com
  ----- Original Message -----
  From: dan G
  To: protest-ro@yahoogroups.com ; Arhitectura ; Petru K ; M Cristian Ioan ;
Ionas Adrian
  Sent: Tuesday, January 24, 2012 10:32 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Rivolutia pi ... dei masii !

  Cine ar da o para chioara pe tine , prapaditule?
  Petrica K in nici un caz!
  Ia zi, te-ai refacut dupa fugareala de la Universitate?
  Dan G
  On 1/24/2012 12:22 AM, Arhitectura wrote:

    Sincer ?
    Nu stiu, ca n-a vrut nimeni sa ma cumpere. :)
    Cica am probleme cu fiabilitatea si stabilitatea SO si carente
comportamentale in societate: nu beau tarii, nu mananc carne si umblu in tricou
si blugi !

    http://secsidelacapat.blogspot.com