Claudiu Craciun este un domn, conferentiar parca, la Stefan Gheorghiu. Pardon
la SNSPA. :)
Porta-vocea manifestantilor din Piata Universitatii la Bruxelle, impreuna cu
Antonescu si cu Ponta.
Ani de zile consilier pe la Guvern si cel care se pare ca i-a luat caimacul lui
Cernea, cu toate ca a parasit "Miscarea Verzilor". :)))))

Panourile nu fac nimic pt. ca nu bate soarele pe ele, fiind inorat. :)
Daca se insenineaza .... o sa faca apa calda la vr'o 35-40 grade celsius,
indiferent cate grade" minus o sa fie afara.
Asta vara am avut probleme si am pus bilete la toate robinetele : "NU da drumul
DOAR la lapa calda !"
Pentru ca in ciuda setarilor de pe compul instalatiei, sistemele de siguranta
ale instalatiei faceau totusi apa mai calda de 65 grade si te opareai.
(fiind doar 2 persoane si consumul de apa calda era sub capacitatea instalatiei)

Dar ma pregatesc de un raboi cu ENEL. :)))
Legea pt. fotovoltaice a iesit dar .... nu exista "norme de aplicare" de peste
un an jumate.
Asa ca astia nu vor sa incheie contract  nici macar ca sa le livrez eu curent
cand nu consum si sa-mi dea ei in compensatie ... noaptea.
Nu mai spun ca legea prevede sa ma plateasca EI, daca livrez mai mult curent
decat consum. :)))))
Dar mergem inainte ! Ca inainte era mai bine. :))))

http://secsidelacapat.blogspot.com