Codruta

  From: Arhitectura
  Sent: Monday, February 06, 2012 10:34 PM

  Conform normelor europene, "asomarea" inseamna injectie, baros sau glont!
  Mistretii aia numai animale salbatice nu mai sunt, in conditiile in care sunt
crescuti in tarc si haraniti de personalul angajat pentru asta !
  NU imi place vanatoarea !
  NU o consider un sport!
  Dar nici nu ma inflamez, de oftica, ca unii pot si altii nu.
  De ce nu va apuca isteria ca marele drogat al fotbalului romanesc, mutu si-a
cumparat iaht si telefon de 70.000 de euro ?

  http://secsidelacapat.blogspot.com