  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, February 07, 2012 6:57 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani”
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

  100% de acord!

  cand esti intr-o situatie de criza, trebuie actionat imediat, cu fermitate,
trebuie stins incendiul

  Gabriele nu a ucis pe nimeni, dupa cate stiu, in vreme ce Tiriac, Bombo si
ceilalti oaspeti ai sai au masacrat sute si sute de mistreti, in orice moment
pot trece si la oameni!

  “elimnarea excesului”suna cam dur, dar cand ia pe strada un caine turbat, ce
faci?

  nu il omori ca sa il “pedepsesti”, sarmanul animal nu e de vina ca a trubat,
si categoric nu a VRUT sa turbeze, dar trebuie elimnat ca sa nu muste oameni,
copii, ce ar fi foarte greu de tratat dupa aceea!

  de ce iti este asa de drag Tiriac?