  From: ARIN
  To: romania_eu_l...@yahoogroups.com ; protest-ro@yahoogroups.com ;
societatea_civ...@yahoogroups.com ; ro-...@yahoogroups.com ;
ro_ci...@yahoogroups.com ; tineret_bra...@yahoogroups.com ;
hazard_nat_t...@yahoogroups.com
  Cc: fre...@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, February 15, 2012 11:34 AM
  Subject: [protest-ro] sa munceasca!

  "Sa dea la lopata! Leneshii!" - zise EL, din inaltimea elicopterului (cred ca
incalzit) si a costumasului (probabil Armani) tras la 4 ace!!!

  Intre timp, "situatia din teren" arata ca oamenii, chiar daca ar mai fi avut
puterea sa munceasca (pe viscol sau ger) nici macar n-ar fi avut unde sa dea la
o parte zapada pe care ar fi incercat s-o inlature!!!

  Pana sa se bazeze, insa, pe burtosii care au ca OBLIGATIE sa intervina in
"situatii de urgenta", un grup de inimosi, oameni obisnuiti (sic!) "de munte",
din Bucuresti, s-au gandit sa faca ceva din capul lor - si din inimile lor
generoase!

  Gasiti detalii aici:

  http://gabicolea.blogspot.com/2012/02/cu-painea-n-spate-printre-nameti.html

  Eu nu pot decat sa-i urez tinerei javre arogante din primul alineat al
mesajului ca in FIECARE an din viatza lui, de-acum inainte, sa DEA LA LOPATA,
pe viscol si ger (si sa mearga dupa aia sa manance mancare pe sponci si sa
doarma intr-o casa inghetzata) timp de o saptamana! in fiecare iarna!!!

  "pentru ca meriti"! >:

  Cat despre "comandamentele de urgentza": [beeep]!!!