Pai, n-ar fi rau sa cititi cu atentie: e vorba despre "arborele anului" IN
EUROPA, nu in SUA ;)

Iar arborele propus este castigatotul concursului pe plan national ;)

Codruta

  From: Vasile Bouleanu
  Sent: Friday, February 10, 2012 5:58 AM

  Sa fim realisti. Dac vreti va trimit  fotografii cu  pomi cu vechime de peste
300 de ani din Wisconsin si Illinois .  Sunt probabil ceva  peste  cateva mii
daca nu zeci de mii  in special Oak ... .   Dar ulmul cu pricina este din
pacate  un grup de pomi  care au crescut dintr-o buturuga.
  Ca cel putin un "lastar" are peste 300 de ani pot sa cred desi am mari
indoieli.
  Ce vreau sa zic este ca  exagerarea  costa imagine . Iar imaginea  stiti ...
.

  Vasile Bouleanu   .

  On Thu, Feb 9, 2012 at 3:44 PM, Green Transylvania