Nu v-a organizat el Zorabul arab serviciul de urgenta, ca tot nu aveati?
Serviciul de urgenta are nevoie de o gramada de sange.
Videoul mi s-a parut foarte bun si la obiect.
Sa inteleg ca romanii sunt prea egoisti ca sa doneze sange?
Nu mai exista Crucea Rosie in Romania?
Aia in video era Udrea?
Lozinca aleasa (indiferenta omoara suflete) este tare bine aleasa, dovada reactiile pe lista asta.
Dan G