Ti-ai facut studiile la Moscova?
Religia si Dumnezeu sunt cuibarite puternic in creierul uman, (Asa este construit, saracu' creier), dar tu nu ai destula stiinta (or glagorie in limbaj popular ) ca sa intelegi cestia asta.
Dan G
On 2/18/2012 2:25 PM, Gabriel Petrica wrote:

Avand in vedere ca nu exista pe bune un Dzeu, intrebarea ta nu prea are un raspuns. Eu i-as recomanda femeii sa renunte nu temporar la a merge la biserica, ci definitiv. La o adica daca e pe bune se poate ruga si de acasa, si daca Dzeu exista si e atat de smecher clar e capabil sa o auda si de acasa. Acum nu cred ca exista om serios care sa nu isi dea seama ca biserica e doar o facatura pentru manipulat si spalat pe creier masele !

----- Original Message -----

From: arininfo

Sent: 02/19/12 12:10 AM

To: protest-ro@yahoogroups.com, conservarea_biodiversita...@yahoogroups.com, me...@ngo.ro, societatea_civ...@yahoogroups.com, forumdeme...@ngo.ro, Grup22, nature-bra...@yahoogroups.com, povestind_bra...@yahoogroups.com

Subject: [protest-ro] animalele - creatia lui Dumnezeu?

Buna, tuturor,
Am sa va povestesc acum o chestiutza care m-a pus pe ganduri (ref. la cat de absurde sunt unele persoane / institutii). Pisica mea are o viroza asa ca o duc zilnic la veterinar, la injectii. De multe ori intalnesc aceleasi persoane. Zilele trecute, stand la coada, am re-gasit o doamna, destul de in varsta, genul "decent" dar "modest" (e clar ca doamna nu are f. multi bani iar o parte din ei ii da pe tratamentul pisicii sale). Doamna era f. preocupata sa gaseasca o "geanta / cutie" destul de mica, in care sa transporte pisica, bine "camuflata".
Am aflat cu timpul si de ce.
Doamna respectiva este credincioasa. Merge zilnic la biserica sa se roage (apartine de un anumit cult pe care n-am sa-l precizez, ca nu conteaza; este crestin, in orice caz) pentru ca are un "juramant". Orasul nostru este troienit si e destul de frig. Din cauza ca trebuie sa mearga cu pisica si la veterinar, o ia cu ea la biserica, deoarece, mai ales printre troiene, i-ar fi extrem de greu sa se intoarca de la biserica acasa ca sa isi ia pisica, dupa rugaciune (in plus, ar risca sa gaseasca inchis la cabinet, din cauza timpului pierdut pe drum). Dupa cum am spus, doamna este destul de in varsta si genul "modest", SIGUR nu e genul care ar avea bani si de taxi zilnic. Este, ca orice persoana in varsta, atasata de animalutzul sau (pisica e ea insasi "in varsta" si destul de bolnavioara). Ei, bine! cei de la biserica i-au INTERZIS sa mai vina cu pisica acolo!! Cica "biserica e pentru oameni, nu pentru pisici". Mie personal pozitia asta mi se pare extrem de bizara! In fond, doamna nu merge acolo cu pisica sa o boteze, sa o casatoreasca, sa o spovedeasca! In contextul mersului la biserica, pisica e un "bagaj", nu un enorias (parerea mea). Daca nu ar fi ATAT de frig afara, probabil pisica ar putea fi lasata afara - dar acum, asa, asta ar insemna SIGUR alta boala (sau agravarea celei vechi). Pisica mea e o maidaneza vioaie si tot s-a imbolnavit! Desigur, in mod normal, eu i-as fi recomandat sa renunte la rugaciuni, pe termen scurt, in favoarea tratamentului pisicii - dar D-na nu poate, pt. ca e vorba despre "un juramant". Intrebarea mea este urmatoarea: animalele SUNT sau NU SUNT "creatia lui Dumnezeu"? CE are o amarata de pisica, de nu poate fi acceptata prezenta ei in biserica (mai ales ca e intr-un cosuletz acoperit)?
Sau, cu alte cuvinte: ESTE "inima" in biserica aceea?
???
Codruta
___
De ce sa va lasati banii la Stat, cand 2% din impozit i-ati putea redirectiona in combaterea despaduririlor? Detalii cont, aici: www.arin.ro <http://www.arin.ro>