Nu stiu ce au mai auzit "alpinetii" si "bioconservationistii" despre Maretul
Program Superschi - insa haideti sa va povestesc ultima tzeapa de care am aflat
eu nu demult >:)

Maretzul Program se va desfasura si... la Moieciu - pai, da! ca acolo nu aveam
"domeniu schiabil" >:)

DAR!!! Din cauza ca, pe unde n-ar fi case si casutze si hoteloaie si magaoaie
samd. nu sunt conditii (panta etc.) sa se faca o partie ca lumea ... si pentru
ca ORICUM trebuie sa se mai traga niste tzepe... nah...! ce si-au zis si
oamenii asheia? "Domne! tre' sa defrisam si noi pe undeva, sub pretextul unui
Program National, cum sa facem?"

Si s-au scarpinat ei ce s-au scarpinat, in capatzanele lor deshtepte, pana au
clocit... o partie de saniush! SALVARE!!!

Partia o sa aiba o latzime de vreo 100 si ceva de m... adica vor sa faca un fel
de super-autostrada a saniilor... sau ceva de genul asta, probabil... >:

Bineinteles, pentru "partia" aia trebuiesc defrisate vreo cateva zeci de
hectare (lungimea + latimea partiei, spatiu la plecare si sosire, "amenajari"
samd....!!!

Ceea ce e mai interesant este ca, dintre dosarele care au fost depuse pentru
finantare pentru Maretul Program (cu toate ca multe au implicat defrisari pe
suprafete mari!!! si cu toate ca in zonele respective... statii de epurare...
mai canci!), TOATE au avut avize de la Agentiile de Protectie a Mediului din
raza respectiva!!!

Eu nu stiu: prin zonele alea, chiar nu sunt DELOC ONG-uri care sa participe la
dezbaterile pentru "partiile" respective? cele din Coalitia N2000 se ocupa
EXCLUSIV de N2000? RNP si alti proprietari de padure chiar nu zic nimic,
NIMIC?!!

Cam CAT s-a defrisat pana acum, pentru toate "partiile" din tzara si, mai ales,
UNDE anume s-a replantat?

Mai dureaza mult circul asta? Acu', chiar! pe bune...!!! Dat fiind ca s-au
facut "partii" chiar si la 800 m altitudine - prin Muntii Macinului sau pe la
Vama Veche chiar nu facem niciuna? Sau daca ma gandesc bine nici popinele alea,
din Rezervatia Deltei Dunarii n-ar fi rele pt. un pic de schi... pai, nuuu...?

Codruta

___
De ce sa va lasati banii la Stat, cand 2% din impozit i-ati putea redirectiona
in combaterea despaduririlor? Detalii cont, aici: www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui