http://www.hotnews.ro/comentarii-hotreporter-12235358-let-romania.htm

Asa cum am pus si comentariul pe site: ati batut placa aia cu cuie in copac? si
cine stie cate or mai fi...!!!

Voi credeti ca aceia care lasa PET-urile in padure le lasa pentru ca nu stiu ca
le-ar putea lua inapoi, cu ei? NU! Ei le lasa acolo de NESIMTITI!!! Poa' sa fie
si 1000 placi in jur - ei TOT or sa lase gunoaiele!!!

Mai bine bateati placile alea cu cuie in capul LOR! - ce vina, saracii, au
bietii copaci???!!!

Codruta

___
De ce sa va lasati banii la Stat, cand 2% din impozit i-ati putea redirectiona
in combaterea despaduririlor? Detalii cont, aici: www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui