Eu zic ca e sindromul "suntem contra voastra, pana ne luati in echipa":)

Gushterul

________________________________
 From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Friday, May 25, 2012 4:47 PM
Subject: Re: [protest-ro] Mişcarea Verzilor - Democraţi Agrarieni este cooptată
la guvernare - Comunicat de presa

:)))))))))))))))))

Regret, inca nu am murit si nici macar macar nu
mi-e sete, cu toate ca din ce vad, multi se reped cu paharul de
apa !
(cine stie bancul bine, cine nu ...)

Evolutiile politice actuale sunt cele normale si
previzibile (pentru mine).
Dupa alegeri dl. Pontas o sa descopere ca fisa
postului de consilier de stat presupune si o diploma.
Asa ca o sa elibereze postul pt. unul dintre
baietii din PSD :)))
Asta daca dl. Cernea nu o sa clacheze, dupa
cateva luni de program de la 9 pana cand i se face somn
Primului-Ministru.

Nu fac campanie nici macar pt. mine. E mai amuzant
sa privesti la gloata de  ... Dinu Paturica !

http://secsidelacapat.blogspot.com