Imi cer scuze.
Nu stiam ca la Moscova e mai mult democratie ca la Bruxelles !

In privinta aruncatului banilor sunt in necunostinta de cauza.
M-am ferit de cei care aruca cu banii pentru ca toata viata eu am fost un bou
care a tras la jug.
Ca asa e unii ,mai prosti ca prostii, chiar daca erau "tinere sperante" cand a
ajuns PNT la guvernare.
N-am primit functii politice, administrative, "afaceri" cu statul, suventii,
granturi sau alte forme de primire de bani in schimbul latratului la comanda.

In privinta vilelor, caselor, apartamentelor ..... recunosc ca avem !
Avem, dupa 22 de ani de munca in care eu am avut 2 concedii si am lucrat in
fiecare sambata si duminica si,
Dupa 22 de ani de lupta cu statul comunistoid romaesc pentru recuperarea a ce
ni s-a confiscat miseleste in 1947.
(n-am avut antecesoti industriasi sau mari mosieri in familie  ci doar mici
functionari sau comercianti)
Si mai avem inca de recuperat. :)
Si mai avem inca "gloante" si pentru ideile lui MRU cu 15% din ce ni s-a furat !

http://secsidelacapat.blogspot.com