Pai, degeaba as spune - ca in situatii ca astea, de fapt, nici nu exista
"dialog" - fiecare stie PRECIS ce vrea si pe cine nu vrea si o da inainte
fiecare cu placa lui, fie sa se defuleze, fie cel mult in speranta ca mai
atrage vreo 2 - 3 fraieri, din categoria "nehotariti".

Chiar azi, d.ex., am gasit pe usa de la intrarea in bloc un afis cu un indemn
pentru referendum (nu zic ce "indemn", desi eu sunt de acord cu el). Parerea
mea e ca s-a consumat hartia degeaba... ma rog... fiecare cu "strategia" lui,
dar eu n-as da UN LEU celor care mi-au venit cu "strategia" asta cu afise si
panouri... cred ca n-au nici macar atatea cunostinte de "piar" cate am eu! >:

Cine e "drogatul"? si de ce nu umblati prin Europa? Sunteti adeptul salamului
cu soia? sau al clocitului pe "vatra"? >:)

Umblatul prin alte tari e un act de cultura (asta in cazul in care nu te duci
la "shopping" - desi pana si in privinta magazinelor se vad diferente de
comportament samd. - asta pt. cine are ochi sa vada si sa inteleaga).

Iar daca va referiti la mine, cu "umblatul pe banii nu-stiu-cui", in general am
umblat pe banii MEI - fie ca mi-am platit singura deplasarile, fie ca am umblat
"pe bani ioropeni", adica la care am cotizat si eu >:)

In plus, am mai dus ceva persoane cu mine, de fiecare data - si asta consider
eu ca e un "castig", ca o persoana "umblata" are o cu TOTUL alta eficienta,
cand revine in tzara ;)

Ca sa parafrazez un tip care avea genul de discurs al lui Basescu, va dau un
sfat: "umblati, umblati, umblati" >:)

Si, la urma-urmelor, daca e s-o luam "pe bune", ce rost a avut sa munciti atat
si ce vreti sa mai faceti la varsta asta? Sa stati si sa clociti printre
panourile alea solare? >:))

Astia din tzara n-au decat sa se paruiasca cat vor! Mai sunt si alte lucruri de
vazut pe lumea asta ;)

Care ieste >:))

Codruta

p.s. de MRU nu stiu nimic, ca nu mi-a facut cofidente, inca - dar, ca tot
aduserati vorba, KGB, Mossad, MI6 si CIA - care cu care lucreaza, intre ei? ;)

Oricum, dpdv al meu MRU e un tip "fabricat" - la fel ca si Patapieviciu (despre
care am zis asta inca de prin 1995, adica de pe cand nu se vedea ca era un
"intelectual al lui Basescu" ;)