Doamna Nedelcu,

Cu scuzele de rigoare, genul acesta de diplomatie, a "pildelor" pe mine ma
adoarme instantaneu.
Reactie de auto-aparare instictiva si neuro-vegetativa :))) in fata derobarii
de la subiect.

Drogatul este Adormitul Maicii Domnului care nu ajunge la munca pentru ca se
scoala la apusul soarelui.

Stati linistita in privinta "umblatului", o fac dar nu-mi sta in fire sa
povestesc cum sunt scoicile, crabii etc. la Amsterdam. :)

V-am explicat clar pe banii cui umblati, mancati, va imbracati etc.
Cautati in arhiva listei.
Nu va platiti nimic singura, din punctul meu de vedere, pentru ca asa cum v-am
mai povestit, activitatea dvs nu este una productiva si nici socialmente
necesara.
Doar impotenta si coruptia  legii si a organelor de punere in aplicare a ei, au
nascut monstruozitatea care se numeste activitate onegistica. :)

Intrebarea dumneavoastrra referitoare la munca este tipica pentru decaderea
societatii actuale romanesti.
De cand s-a rupt craca de sub maimuta, pana la aceleratorul de particole de la
CERN, nu s-a obtinut nimic constructiv, fara MUNCA !.
Starea naturala a omului este munca: fizica, intelectuala ... ma rog, la ce se
pricepe fiecare.
Tragedia este ca generatia dumneavoastra de propagandisti a ratat satisfactia
colosala a lucrului implinit si bine facut si nu va intereseaza sa lasati nimic
dupa dumneavoastra !
Ce am muncit eu, o sa mai traiasca 100 de ani si pe obiectul muncii mele o sa
scrie Arh. Dicu-Sava Cristian !
Dumneavoastra credeti ca ati pacalit vremurile, lumea, traind din sponsorizari
si mila publica, pentru ca alocarea acelui 2% n-a fost facuta pt. "Arin", ci
pentru cu totul alte onguri de "interes national" !
Domnia voastra, atii, ati capatat ce s-a "scurs" din sac, intre ogor si siloz.
:)))

La varsta "asta", la care nu stiu daca o sa mai fiti la fel de vivace :))) ca
mine, o sa continui sa muncesc si sa FAC lucruri utile pentru familie si
societate. Sau invers.
Pentru ca tuburile de sticla vidata si instalatia de cupru de la panouri, o sa
mai functioneze 100 de ani. :)))

Chestia cu "mai sunt sunt alte locuri de vazut pe lumea asta", mie imi spune
clar ca nici in cot nu va doare de ce se intampla aici in Romania si o sa va
puneti coada pe spinare imediat ce se desfiinteaza acel 2% ! :(((
Ubi bene, ibi patria zicea unu ... Cicero !
Unde va retrageti daca nu sunt indiscret ?

"Fabricati" sunt toti politicienii !
Toti sunt scosi la suprafata de "ceva" sau de "cineva".
Pana si Lenin a fost suventionat de niste mari banci, cu anumite interese
politice.
Problema este cu totul alta !
Ce intelege si cat stie pe bune acel politician, ca tocmai avui parte de un
"recital" de politica internationala din partea unui senator PSD din comisia de
politica externa ! :(((((

http://secsidelacapat.blogspot.com