  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, July 23, 2012 11:02 PM
  Subject: Re: [protest-ro] nia-nia-nia... >:

  Unde (si cand) "a scapat Ponta ce e pentru..."?

  Nu ca mi-as face cine stie ce iluzii... ca de fapt cel mai greu s-a
desfasurat campania pe vremea guv. Nastase, pe cand Rrrrhhazvhan Era ministru
al Culturii si Lificiu (acum pedist de marca) al Mediului >:)

  Cat despre "rusi", hai, mai lasati goangele basiste! Chiar va IMAGINATI ca
sunt multi fraieri care sa va creada?

  Da' "draga Stolo" (care si el promova proiectul) al CUI era? >:

  Codruta