Mai, Cristi! tu ai VAZUT ca eu n-am incurajat campania electorala nici macar pe
listele administrate de MINE (cu toate ca este clar, pt. toata lumea cred,
impotriva cui sunt). Si asta TOCMAI ca ii inteleg pe cei carora nu le place USL
- ca nici mie nu-mi place USL.

Dpdv. al meu, in Romania acum ar fi necesara o monarhie constitutionala dar,
MAI ALES, indiferent daca e monarhie sau republica, un Parlament echilibrat!

Asta inseamna: un Parlament bicameral (nu conteaza cati parlamentari sa fie in
fiecare Camera, dpdv. al meu, cu cat mai multi cu atat mai bine) DAR mai ales
cu o "compozitie" echilibrata, care sa descurajeze derapajele! Adica: vreo 2
partide "mari" cam cu 30 - 35% fiecare, un alt partid cu vreo 20% si restul
impartit intre mai multe partidulete mici, independenti, minoritati samd.

Adica: sa NU poata lua decizii unilaterale si de capul lui, NICI UN partid! Sa
fie fortat sa NEGOCIEZE cu ceilalti, astfel incat o parte CAT mai mare din
populatie sa se simta "reprezentata" in decizia respectiva!!

Numai ASA or sa invete romanii ce inseamna "participare", "reprezentare",
"responsabilitate in luarea deciziilor" samd.!! Altfel, or sa stea sa astepte
sa ia altii decizii pt. ei ca sa se poata plange la nesfarsit dupa aia, intr-un
delpin spirit de mamaligari!

Cat despre "referendumul" de acum, e adevarat: deocamdata suspendarea lui
Basescu pune USL in oarecare avantaj! Avantaj minor, data fiind colectia de
dosare si dosarele pe care Base a facut-o, punand niste "bugetari" din
"servicii" la treaba, PE BANII MEI!!! In loc sa faca o treaba buna, astia s-au
apucat de facut dosare!!! (ma enervez instantaneu cand imi amintesc!!!).
Probabil isi aminteste toata lumea ca, in timp ce bugetele pt. cercetare si
educatie s-au micsorat si s-au taiat salarii la medici si la profesori au
CRESCUT nesimtit bugetele "serviciilor"! Pai, de AIA cloceste tovarasul acela
acolo?!!

Oricum, insa, "avantajul minor" al USL ar fi de scurta durata! Vin alegeri
parlamentare la toamna, vin alegeri prezidentiale la iarna! CARE e problema?

Asa cum am zis: la toamna si la iarna o sa se poata vota "pe bune"; daca USL nu
va face treaba - pica samd...!!!

CE atata drama ca pica Basescu? Parca el ar fi "stindardul democratiei" in
tzara asta!!! Nu pot sa CRED ca lumea a uitat CAT da rauvoitori au fost, el si
partidul lui, incat oamenii sa mai fie ATAT de fraieri si sa mai creada macar O
VORBA din ce spun ei, sau sa le mai dea vreo sansa!!!

Pai, NU le-a dat, din 2004 si pana acum, nu-sh cate "sanse? CAT de fraieri mai
putem fi?!!

Am zis: nu incurajez campania electorala nici macar pe listele mele, in special
pt. ca ii inteleg pe cei cu reticente fatza de USL! Dar asta NU inseamna ca am
de gand sa tac, cand vad cum toata lumea jeleste dupa securistu acela RAUvoitor
de Basescu!!!

Deci daca vrei sa dormi, dormi! Ca si la FNI era aceeasi vorba: "dormi
linistit, Basescu vegheaza pentru tine (sic!)"!! Da' nu ne mai chema si pe noi
in pat cu tine >:)

Oricum: daca te saturi totusi de somn si vrei sa te distrezi, urmareste vineri
spre seara sau sambata, ce iepure raios va scoate Basescu din palarie in ultima
clipa inainte de referendum, astfel incat USL sa nu mai aiba timp sa
riposteze!!! Vei avea ocazia sa vezi vreo "dezvaluire fulminanta" >:)

Si CE daca, dupa referendum, ea se va dovedi falsa (sau tip "balon de sapun"?
CUI o sa ii mai pese, DUPA ce se vor decide rezultatele la referendum?

Pe ce pariem? >:)

Codruta

p.s. Nu-mi dau seama unde anume, in fatza la Sf. Elefterie, e banca aia ;)