Codruta

  From: Puiu Chiselita
  Sent: Wednesday, August 01, 2012 8:07 PM

  Codruta draga....  :-)

  Poza din primul articol ne infatiseaza partia veche din Borsa Complex.....
  ... care n-are nici o treaba cu partia noua... :-)
  ... oricum, cu prima ocazie, haide sa dam o tura pe acolo, sa cunosti putin
zona.. e inca (!) frumoasa..

  Pe de alta parte, partiile din ischgl, Solden, etc se termina... in centrele
localitatilor... :-)
  .. habar nu au austriecii astia...

  Si, (in Rodnei) sunt si alte probleme mari, cum ar fi jeepurile ce ajung
lejer la lacurie Izvorul Bistritei sau la Iezerul Pietrosului si "picnicareala"
din fiecare weekend de acolo (muzica, focuri, gratare, pungi, doze de bere...).
  Sa nu vorbim si de taierile de padure ("mascate" de focuri aprinse... din
senin...) sau de localnicii cu buchete de flori de colt... samd.
  ... iar mai nou, am aflat ca primarul vrea sa "aranjeze putin" drumurile de
acces catre cele doua lacuri... ce conteaza ca ele sunt in zona Parcului
national...
  ... ca deh, nu chiar tot omul are 2 jeepuri in curte, cum au borsenii...

  http://goo.gl/itPXH
  http://goo.gl/qSHzv

  Puiu