Ma ce oftica e pe voi ca nici n-ati vazut parfumurile alea cum arata in
vitrina, daramite sa va mai si dati cu ele. :))))

http://secsidelacapat.blogspot.com

----- Original Message -----
From: "Vasile Anghel" <anghel.vas...@gmail.com>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>; "societatea_civila"
<societatea_civ...@yahoogroups.com>; <romania_eu_l...@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, September 20, 2012 4:12 PM
Subject: Re: [protest-ro] LOL, Premierul-manechin :)))))))))

Nu v-ati prins: parfumurile erau pentru ca, in loc sa-i abureasca pe
delegatii din strainatate, sa-i parfumeze, poate isi pierd atentia mai
eficient :D

<http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13255062-mihai-razvan-ungureanu-cumparaturile-protocol-nu-reprezinta-cerere-premierului-considerat-apps-trebuie-comande.htm>

Ce n-am inteles eu bine este de unde stiau cei de la RAPPS ca n-or sa
fie deloc delegati femei (toate produsele sunt pentru barbati). Sau
poate stiau ceva despre preferintele premierului?

Iar trusa de unghii in context: e vreo aluzie?

Vasile