De ce ai omorat lista, USListule?
Nu prea imi bat io capul cu listele astea daca sunt moarte sau nu, doar folosesc "Reply"
Dan G
On 12/4/2012 8:50 AM, Arhitectura wrote:

Nu mai postez pe protest-ro pentru ca lista e moarta, alcolic degenerat !
Mai evolueaza si tu !
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://secsidelacapat.blogspot.com

    ----- Original Message -----
    *From:* Dan Ghiocel <mailto:d...@ghiocel.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Monday, December 03, 2012 1:05 AM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Mass-media ar trebui sa anunte un
    mass-password-change

    De ce nu mai postezi pe protest-ro, USListule?
    Te doare gura de atata urlat si de  huiduit imnul national ?
    Dan G
    On 12/2/2012 10:05 AM, Arhitectura wrote:
    Pai ... daca nu-ti convine cenzura de pe IPA, exista Facebook,
    +Google, ... unde te cenzureaza CIA, KGB si ... cine a mai bagat
    banul !
    Chiar, mai e cineva pe protest.ro ? :)))))
    NU de alta, dar eu am ramas doar ca sa ma mai amuz cum se
    isterizeaza dna. Nedelcu, cand se implineste ce i-am prorocit EU
    ! :))))