From: A...-M.....
Sent: Tuesday, January 29, 2013 9:26 PM

-Pentru cei interesati, asta-seara este o emisiune-dezbatere despre gazul de
sist pe postul francez Arte, urmata de chat en direct cu José Bové.

http://www.arte.tv/fr/gaz-de-schiste-une-energie-qui-divise/7258938.html

Din cate stiu, in Romania acest post nu se poate capta decat pe Iphone sau prin
satelit.

De obicei, emisiunile pe Arte se reiau, eu o sa incerc sa inregistrez.

A...

PS saptamana trecuta a fost o emisiune f interesanta despre cum se acapareaza
terenurile agricole in Romania si Ucraina, pe postul TV francez Publicsenat: "A
l'Est, main basse sur les terres".

O emisiune excelenta, care ma face sa ajung la concluzia ca nu atat Romania
ramane fara romani, cat romanii raman fara Romanie.

http://www.publicsenat.fr/lcp/politique/bande-annonce-docu-d-bat-lest-main-basse-terres-340158

Raspunde prin e-mail lui