Buna seara,

Rog moderatorul/moderatoarea acestei liste sa isi ceara scuze pentru ca a
permis afisarea mesajului de mai jos, sa atraga atentia semnatarului ca
limbajul folosit este unul care denota o atitudine nedemna de aceasta lista si
pe viitor sa fie mai atent/atenta inainte de a lasa sa treaca astfel de mesaje.
Va multumesc!
O seara placuta,
Emil Moise

>________________________________

intre doua oaie sau doua izde, cand incepi campania pentru casatoriile mixte
?
>Adica cu oi, cu capre, cu caini si de ce nu cu
armasari, ca tot facu Maria Tereza precenentul in materie!

>Cand o sa vina fata matele, ca asa am intreles ca
ai fata, cu ginerele Matilda, ce-o sa faci ?
>O iei pe fita la palme su pe ginere la ..ule ?
:))))

>Cu stima,
>Dicu-Sava Cristian
>www.dsclex.ro