Buna seara,

Va rog, daca se poate, sa imi respectati rugamintea de a fi scos de pe lista!
Va raspund insa la mesaj, afirmand ca nu am spus ca ma astept ca persoanele sa
ma sustina (adica nu acesta era cerinta catre dumneavoastra) ci doar ca nu pot
ramane pe o lista unde oamenii jignesc alti oameni si folosesc un limbaj pe
care eu sunt educat sa nu il accept (si incerc, la randul meu, sa educ copiii
la fel).
Raspunsul dumneavoastra e si mai ingrijorator pentru mine. Nu nicidecum nu e
rau pentru mine ca s-a referit la o posibila casatorie homosexuala a fetei
mele, cu care, ca orice om normal, evident ca as fi de acord!
Inca o data, va rog sa ma scoateti de pe lista!
O seara buna,
Emil Moise

>________________________________

Dl. Dicu-Sava "protesteaza" cu un limbaj si niste aluzii cammm... lipsite de
bun-simtz, ESTE, intr-adevar, o problema!! Dar nu e un "dezastru"... De
fapt, parerea mea e ca Dl. Dicu-Sava e doar un soi de troll...
>:
>
>Dar ca mesajul dvs. nu ajunge decat la un numar
FOARTE mic de persoane (iar dintre alea un numar si mai mic e dispus sa-l
inteleaga) s-ar putea sa se intample SI pentru ca aveti acest mod de
abordare!!

>Daca va asteptati ca majoritatea persoanelor cu un
"sistem de valori" mai ciudat sa va sustina, in conditiile in care va luati
jucariile si plecati... cred ca o sa asteptati mult si bine ca ideile Dvs. sa
se
impuna... sau sa fie sustinute de acest gen de persoane...
>:
>

>Pe Dl. Dicu-Sava il voi modera cand va trece la
injuraturi... sau la atacuri directe la persoana - dar vad ca stie
sa "fenteze", astfel incat sa nu ajunga pana la
moderare.

>Insa oricum: CE e "rau", dpdv. al Dvs. ca s-a
referit la o posibila casatorie homosexuala a fiicei Dvs.? Ca parca sustineati
ca "homosexualitatea" nu e ceva
'rau"...

>Va cam contraziceti,
neh...?

>Codruta

  acceptati pe aceasta lista sunt unele ale respectului reciproc. Va cer scuze,
  m-am inselat! Chiar daca in anuntul de infiintare a acestei liste nu ati
  mentionat, m-am gandit (si iata ca m-am inselat!) ca acest aspect e de la
sine
  inteles.
  administreaza mediile de exprimare pot pune restrictii, daca vor, firesc, cu
  privire la respectarea demnitatii umane.
  marite, am inteles ce vreti sa spuneti, dar singura metoda prin care pot
  "combate" o persoana care nu intelege ce este respectul fata de alte
persoane,
  este sa o evit.
  la mesajele care circula pe aceasta lista!
  seara placuta!

      scuze pentru ca a permis afisarea mesajului de mai jos, sa atraga atentia
      semnatarului ca limbajul folosit este unul care denota o atitudine
nedemna
      de aceasta lista si pe viitor sa fie mai atent/atenta inainte de a lasa
sa
      treaca astfel de mesaje.
      Moise

          Street: