Codruta

  From: Arhitectura
  Sent: Friday, February 08, 2013 11:00 AM

  Haideti sa nu divagam in numaratoarea geniilor care au fost homosexuale.
  Ne aflam in fata unei realitati pe care trebuie s-o abordam cat mai rational
posibil.

  Se stie ca, sau cel putin eu stiu de cca 15-20 de ani, ca obiceiul
pidosniciei este practicat de maimute.
  Masculii din clan isi manifesta in acest fel supunerea fata de noul sef en
titre.
  Antichitatea abunda de astfel de exemple, unele chiar "legalizate" dpdv
social.
  (Tinerii romani aveau "acces" legal la femai doar dupa 14, cand deveneau
majori)

  Consternanta este insa impletirea dintre militantismul darwinist, cel pro
homosexual si cel anti-religios.
  Daca nu ma deranjeaza in nici un fel ingemanarea primului cu ultimul,
introducerea celui pro homosexual in combinatia asta, arata ca in fapt se
doreste involutie sau oamenii astia sunt numai buni de  Balaceanca !

  Este cat se poate de evident ca inca nu ne-am tras de tot din maimuta, dar sa
mai si miltezi, pretinzand ca esti o persoana ratinala si stiintifica, pentru
legiferarea unor asemenea atavisme ca homosexualitate, devine aberant !

  Cat de materialist, de stiintific este acela care aduce pe picior de
egalitate sociala si pe homo si pe heterosexuali ?
  Chiar si cea mai simplista abordare darwinista ne arata calea "stiintifica" a
naturii ! :)
  Chiar daca am depasit etapa cu arderi pe rug, si este bine ca am facut-o,
este clar ca ne aflam in fata unui cancer generat de excesul de democratie si
de corectitudine politica.

  http://secsidelacapat.blogspot.com