  From: Badita Florin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, February 22, 2013 2:27 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Finantare riscanta din bugetul de stat

  Domnul Dicu spune niste prostii monumentale.

  2013/2/7 ARIN <arini...@gmail.com>

    Pai, D-le Moise: lista se numeste [protest-ro]!! Ca Dl. Dicu-Sava
"protesteaza" cu un limbaj si niste aluzii cammm... lipsite de bun-simtz, ESTE,
intr-adevar, o problema!! Dar nu e un "dezastru"... De fapt, parerea mea e ca
Dl. Dicu-Sava e doar un soi de troll... >:

    Dar ca mesajul dvs. nu ajunge decat la un numar FOARTE mic de persoane (iar
dintre alea un numar si mai mic e dispus sa-l inteleaga) s-ar putea sa se
intample SI pentru ca aveti acest mod de abordare!!

    Daca va asteptati ca majoritatea persoanelor cu un "sistem de valori" mai
ciudat sa va sustina, in conditiile in care va luati jucariile si plecati...
cred ca o sa asteptati mult si bine ca ideile Dvs. sa se impuna... sau sa fie
sustinute de acest gen de persoane... >:

    Pe Dl. Dicu-Sava il voi modera cand va trece la injuraturi... sau la
atacuri directe la persoana - dar vad ca stie sa "fenteze", astfel incat sa nu
ajunga pana la moderare.

    Insa oricum: CE e "rau", dpdv. al Dvs. ca s-a referit la o posibila
casatorie homosexuala a fiicei Dvs.? Ca parca sustineati ca "homosexualitatea"
nu e ceva 'rau"...

    Va cam contraziceti, neh...?

    Codruta