Ne oripilam cu totii pentru "macelul" organizat de Tiriac la Balc desi el
sustine ca nu face decat sa "recolteze" animale crescute de el (ma intreb: daca
"recolteaza" inseamna ca a si "insamantzat" ceva ;)

Uite, insa, ca de vreo saptamana, pe o gramada de posturi TV, se tot pomeneste
de "leii Camatarilor". SI aceia erau crescuti in captivitate - deci ILEGAL!!

Nu vad nici un comentariu, ref. la asta >:)

http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/investigatii/dovada-ca-politia-si-garda-de-mediu-stiau-de-mai-multi-ani-de-hobby-ul-cu-feline-al-lui-nutu-camataru-dar-au-tacut-malc-si-l-au-protejat-294691.html

Mie mi se par extrem de interesante doua lucruri:

1 - Incercarea de a "spala" imaginea camatarului cu afirmatia ref. la "fatza
umana" a lui = "dragostea reala pentru animale". Pai, nu stiu cat de "dragoste
reala" poate insemna sa tii un animal captiv... ma rog... >:)

2 - Institutiile statului, dispuse sa inchida ochii la incalcarea legii, pe
motiv ca "acolo le era mai bine". Pai asa... poate si fetelor traficate in scop
de prostitutie "le e mai bine": au ce manca, pot sa se spele, au haine misto
(poate acasa nu aveau nici unele din astea!) si... poate chiar le si place >:)

Astea DA "institutii"...! >:(