Codruta

  From: Tomozei Daniel
  Sent: Thursday, April 04, 2013 2:22 PM

  Este cu atat mai "amuzant" cu cat exact in urma cu 20 de ani, tot via
Germania, erau aduse in romania deseuri toxice pe rutier si naval, mii de
butoaie cu substante periculoase depozitate in fermele de animale deja
devalizate in mod democratic.

  Daniel C. TOMOZEI
  dan_tomo...@yahoo.com
  http://dantomozei.ro/
  China Radio International
  Russian-East Europe Center
  Romanian Service
  16A Shijingshan Road, Beijing
  Mobil: 0086-150 105 34 676

  Pe 02.04.2013, la 14:36, "ARIN" <arini...@gmail.com> a scris:

    Revin asupra acestui subiect.

    Nimeni nu stie ce substante sunt in nava aia - in schimb, stim PRECIS ca ea
"nu reprezinta nici un pericol"!!!

http://www.evz.ro/detalii/stiri/autoritatile-romane-nu-stiu-cat-de-periculoasa-este-incarcatura-din-bomba-plutitoare.html

    Atata paguba, de altfel! La sud de santierul naval de la Mangalia (nici 10
km) nu se afla "decat" 2 Mai si Vama Veche. Si asa acolo se baga astia cu
gazele de sist, ce mai conteaza si pe mare niste substante toxice, acolooo...?
>:)

    Codruta