Codruta

  From: Arhitectura
  Sent: Tuesday, April 09, 2013 4:23 PM

  Breee !
  Aici se dezbat chestii grele de ecologie, de lupta impotriva capitalismului
veros, se sustine cauza minoritatilor sexuale care insuleaza gaini, oi si capre
  .... si te trezisi si matale  s-o pleznesti in fata pe doamna Nedelcu cu :
  "- Munca nu a omorat niciodata pe nimeni......dar de ce sa risti?"
  Eu te sfatuiesc sa te muti pe +google, facebuci si alte asemenea, ca altfel
precis dai de drakul ! :)))

  http://secsidelacapat.blogspot.com