  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, April 09, 2013 4:42 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: Un altfel de maxime

  Daca e sa ma lenevesc, in nici un caz nu ceva mesaje de gluma m-ar determina
la asta >:)

  google+ sacs! Dar inca n-am avut timp sa bag un protest, mai fac niste
verificari. Oricum, nu-l recomand ;)

  De altfel, nici dupa FB nu ma omor, mai nou cred ca "retelele de socializare"
sunt o maaAAAaare tzeapa >:)

  Codruta