On 29.04.2013 12:15, Vasile Anghel wrote:

> Dupa ce anul trecut USL a reusit sa dea jos guvernele Boc si MRU printre
> altele SI cu ajutorul ONG-urilor furioase din cauza gazelor de sist si a
> Rosiei Montane, iata, anul acesta, ajunsi la putere

Evident ca orice formatiune de opozitie se bucura si incurajeaza
criticile ONG-urilor la adresa celor de la putere, iar cand ajunge ea la
putere devine surda sau deranjata de pozitia acelorasi ONG-uri, ca asta
e politichia in general si in Romania in special, in viata reala...
Dar la modul in care e formualt textul, s-ar lasa sa se inteleaga ca
ONG-urile de mediu care au protestat contra masurilor guvernelor Boc sau
MRU ar fi facut-o la intelegere sau in sprijinul opozitiei politice, sau
chiar ca isi puneau sperante ca aceasta odata ajunsa la putere va avea o
alta atitudine in acele probleme...
Or fi fost si ONGisti naivi care isi inchipuiau ca unii sunt "buni" si
altii "rai" pe subiectele respective, dar cred ca majoritatea ONGurilor
de mediu care protestasera nu isi faceau iluzii nici cu privire la USL
si nu protestau in sprijinul sau cu sprijinul USL. Asa ca e bine sa se
evite formularile generalizatoare de tipul "ajutorul ONG-urilor
furioase". A se reformula in "a UNOR ONG-uri..."....

Radu Mititean
CCN
ONG nepartizan politic si care nu are iluzii cu privire la vreun partid
sau politician cum ca ar fi cu adevarat pro-mediu in sinea sa...