Sa inteleg ca ai pivnita plina de aur, bah arhitecturica?
Vezi ca o sa te ia la intrebari cum se lua pe vremuri pentru cocosei.
Dan G
On 5/2/2013 1:45 AM, Arhitectura wrote:

Scuzoaile mele !
1. Argumentele matale sunt zero barat, pentru ca aurul nu-i petrol, zinc, porumb sau cafea ca sa cada cineva pe spate ca s-a prabusit pretul cu 300$. 2. Orice materie prima are fluctuatii de pret pe bursa, doar ca materiile prime nu se "tezaurizeaza" precum aurul !!!!! Iar pretul aurului cu toate micile sau mai marile fluctuatii, a crescut constant de 100 de ani incoace. Din acest motiv toate tarile cumpara si baga la beci, intrucat STIU ca pretul o sa cresca in continuare, chiar daca se mai descopra sau exploateaza inca 100 de zacaminte. Asa ca tovarase Vasilica, lasati ca aprecierile de acest gen sa le faca cei care chiar cumpa si vand aur pe bursa ! 'Neavoastra limitati-va la ce ati studiat sau la generalitati despre cat de afectati o sa fie ursuletii, pomisorii, pasarelele etc. Chiar nu ma deranjeaza sa facem o sedinta comuna de lacrimat pe glia patriei, de dorul celebrului ursulet Martinica care acum paste gratii in loc de mure in padure.
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://secsidelacapat.blogspot.com

    ----- Original Message -----
    *From:* Vasile Anghel <mailto:anghel.vas...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Tuesday, April 30, 2013 12:09 PM
    *Subject:* Re: [protest-ro] USL-ul f**e ONG-ul

    Tovarasu Arhitectura, vedeti ca eu n-am supt de la mama dvs. sa
    vorbiti cu "bai"! "Bai" sa-i ziceti cui v-a invatat sa va adresati
    in public!!
    Iar ca sa raspund: UNDE am zis eu ca e vorba despre "cel mai
    scazut pret"? Am zis ca este vorba despre cea mai mare SCADERE de
    pret, adica m-am referit la rata de depreciere, nu la pret in sine...
    Vasile