Bah arhitecturica, lasa bucile si lasa-l pe draku'
Zi-mi mai bine cum s-a calculat data Pastelui orthodox anul asta.
Sau nu mai esti ortodox? Te-ai dat papistas cu vasilica?
Dan G
On 4/9/2013 6:23 AM, Arhitectura wrote:

Breee !
Aici se dezbat chestii grele de ecologie, de lupta impotriva capitalismului veros, se sustine cauza minoritatilor sexuale care insuleaza gaini, oi si capre
.... si te trezisi si matale  s-o pleznesti in fata pe doamna Nedelcu cu :
"- Munca nu a omorat niciodata pe nimeni......dar de ce sa risti?"
Eu te sfatuiesc sa te muti pe +google, facebuci si alte asemenea, ca altfel precis dai de drakul ! :)))
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://secsidelacapat.blogspot.com

    ----- Original Message -----
    *From:* I N <mailto:nakedpi...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Tuesday, April 09, 2013 3:05 PM
    *Subject:* [protest-ro] Re: Un altfel de maxime

    Plictiseala mare...

    1. Dragostea eterna dureaza 3 luni.

    2. Nu te baga in lumea drogurilor.....suntem si asa destul de multi
    3. A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta.
    4. Cel care se naste sarac si urat are mari sanse ca atunci cand o
    sa creasca.... sa isi dezvolte ambele calitati.
    5. Cei cinstiti sunt inadaptatii societatii.
    6. Pestele care lupta impotriva curentului....moare electrocutat.
    7. Nu este important sa castigi...este important sa-l faci pe
    celalalt sa piarda.
    8. Nu sunt complet inutil....cel putin servesc de exemplu negativ
    pentru altii.
    9. A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai
    omeneste.
    10.Cel mai important nu este sa stii!Mai important este sa ai
    telefonul celui care stie.
    11. Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
    12. Este bine sa lasi bautura....insa rau este sa uiti unde ai
    lasat-o.
    13. Banii nu fac fericirea....o cumpara gata facuta.
    14. Inteligenta ma urmareste.....dar eu sunt mai rapid.
    15. Fugi de tentatii.....dar incet sa te poata ajunge.
    16. Exista o lume mai buna........ dar este foarte scumpa.
    17. A studia insteamna sa te indoiesti de inteligenta colegului de
    birou.
    18. Daca o pasarica ti-a soptit ceva.....atunci inseamna ca ai
    inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc.
    19. Munca nu a omorat niciodata pe nimeni......dar de ce sa risti?
    20. Alcoolul omoara incet incet......nu conteaza, nu ma grabesc.
    21. Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi......trage si
    impinge.
    22. De ce sa bei si sa conduci ....cand poti sa fumezi si sa zbori?

Raspunde prin e-mail lui