Hi, I've an issue with scriptaculous appear effect and IE  7,  when I
nest a div inside another div with display none to make it appear, it
doesn't appear slow, it appears at once.

I call a js function when div menu is clicked: $('menu').appear();

I copy the code and the styles, is very simple, for testing purpose.

Any help is welcome.

Thanks in advance

        Nam ut primum ex pueris excessit Archias, atque ab eis artibus quibus
aetas puerilis ad humanitatem informari solet se ad scribendi studium
contulit, primum Antiochiae --- nam ibi natus est loco nobili ---
celebri quondam urbe et copiosa, atque eruditissimis hominibus
liberalissimisque studiis adfluenti, celeriter antecellere omnibus
ingeni gloria contigit.

The styles for this two divs are:

        #content{
                        position:relative;