2013/3/18 Antón Méixome <cert...@certima.net>:
> Publiqueina eu
>
> Como non podía subir o ficheiro ao ftp pois mandeicho a por correo
> para cando estivese dispoñible, creo.
> Senón vólvocha mandar ou dime como se pode subir

Enviama de novo á miña conta de gmail, que non teño constancia de que
me chegara.

Non sei se o FTP está xa montado, pero a idea é subir os ficheiros alí
e despois enlazalos desde onde sexa, por exemplo a lista de TMX que
hai no web de Trasno. Eu por se acaso vou gardando copia de seguridade
en outros lugare.

Preguntei quen a enviou porque vin que se publicara unha nova memoria
pero que non era capaz de descargala, e polo tanto non podia facer
unha copia de seguridade.

Deica