Ao fío disto penso que conviña reorganizar as memorias:

- Crear unha páxina con memorias "históricas" porque son demasiadas as que
hai agora mesmo.
- Posibilitar que a táboa na que están se poida organizar polas distintas
columnas (para organizar alfabeticamente, ou polas máis recentes ou por
tamaños, etc.).

Xosé