Boas,

xa que teño un par de horas, en principio, libres, vou ver de botar
unha man para poñer isto a andar.

Vou fedellar algo no servidor para enterarme de que rutas e
directorios e cousas se están a usar e tal.

Se cadra sería boa idea que quen instalara o pootle levante a man, por
se teño algunha dúbida ou algo.

Dentro dun pouco sigo contando.

Saúde,

Chaves - http://chav.es