Adrián, atopei un arquivo con formas que empreguei cando fixen a revisión,
se andas revisando e queres probalas aí van:

anteporllelos antepórllelos porllela pórllela porlle pórlle antepórllela
posporllela oio óioo óira vállolle válesme vallo vállalle háillelo
sáiolle cáiolles tráiolles fágolle fágollelos antepóñolles afágolles
repóñolles repóñalles vállolle fágolle cáibolle cáibollesvos abstéñollesvos
abstéñolle abstéñame cáiolle sáiolle cáiolle tráiolle tráiollelas cáeslles
tráolles afágovos afáiselles caíoche cáioche abstéñoche desfágolles
sostéñolles afágaslle abstéñaslles prázolle comprázalles prázalle provinlle
provínllela abstíñase   abstivérenlles abstívenlles antepúxenlles abstéñolle
afágolle abstéñolle cáiolle abstíñalle abstéñalle tíñase tíñalle tiña
ésllela  écheme sónchevos sódeslles sóncheme sonche éralles eslle éche
échelles eslle esme háxalle releo reléolle reléollela cáiballe abstéñolles
antepúñalles antepóñalles tíñaslle tíñanse tiñámosvos opúñaos opóñaos
abstéñalle abstíñalle afágalles séxalle prázalle opúñase tráialle
provéxaslles prázalle véxalle séxalle heille heino héillelo esla eres ela
éla éa tráialle séxanlles séxalle ésllelos eslle éranlles érano séxano
retíñano retíñanllelas mantíñana mantíñasnola tráiolle eslles eslle eres
fásllelo práceslle hásllela provín provínllelas provinlles revino
revínllelos
 véslle veslle
tés tes téslle teslle tésllelos revéslle teslle reveslle entreveslle
entrevelo entreves entrevés entrevés entrevésllelos entreveslle entreteslle
antepóñolles antepóñaslles vélo véslle mantía mantiñámonos mantiñámosvos
revéxalles véxase séxalles práceme
prácelle prácesme
detérdesllelos deterdes detérdeslle determos detérmoslles
próugolles prouguécheslle faino foino fóillelos fáillelas
agradézolles abránguenlles
amañézalles amañézolles amañecía amañecerían expelo expélolles expela
expélalles expelemos prouguen prougo próugolles prouguérdeslles cóme-la
prouguerdes prouguérenlles antepuxéreslles dispoñérenlles

 morreuno morreulle comeuno bebinme bebinme o leite tragueime léome comeuna
séxalles séxano debícheste equivocar bebícheste índolle  ía ías ía íaslles
íase íalo íalas íanas
vamos contradis contradilo contradislles contradíslleslas contradís
contradices contradi contradí  contradila contradía contradío dío díllelas
día dille díllelas dísllelas dislle dinlle dínllelas  selles sélles fóxelle
fóxeslle reúnolle reúnasllelas descínguir descinguir
desatuíulles cómpre cómpren cómpres cumpría cumpras cúmpraslle
sorríslle sorrislle sorrilles sorrílles
fórdeslles fórenas fórmoslla morreuno morreunos morreunas
maldizo bendizo bendigo bendixer bendiciches bendixeches maldiciches
maldixeches fonde fonden fondes
maldixérala bendixérala ólese óleslle
tremeloces tremeluzo tremeloce tremelócenselle

denegre denigre denégrese denígrese morreuno denegres

devéñase deviñéranlles devirías deviríalle deveño sígome sígolle
presumímonos presumímoslles denígrese denigre denigren denigro
denígrenselles denígrome denegríase denegrirase denegriráselles denígrase
denigra tremelóce denígre denegrímoslle denígralle denegriu

sillas silla
olvidaches olvidáchelo olvidarei olvidareille olvidácheste
abaguéimelles abaguei abagáchelas abagóucheme abagouche avaguei
abaguéichelle zarpar ensuxar pranchar cóme-lo caldo come-lo cómelo cóme-lo
caldo mudáche-la roupa mudáchela pranchar
acobardar acobardeime bulto abogado constructora una alguna sepas algunas he
cóme-lo caldo
nevo chovémoslles nevas chovemos estrelecemos estrelecen estrelezo
estreleces nevo nevas nevamos nevades nevan

Ollo, hai formas que están mal a propósito, porque a versión anterior as
daba como correctas, e hai castelanismo (silla, olvidaches...) para
comprobar as suxestións de substitución. Sorte.