O comando para importar mesaxes da lista e lurker-index

Deume algun erro ao  intentar importar un maildir , asi que fixeno a man:

find . -type f -exec lurker-index -l proxecto-trasno -v -d -m  -i ./{} \;

Suscribín a un usuario na lista, e podese ver o correo que recibe en
/home/vmail/lurker424...@trasno.net/new

Vou poñer esa liña no cron para que indexe cada 8h os correos recibidos.

Sau2
/santi