En 2010/07/11 12:13, Antón Méixome escribiu:

2010/7/11 Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com <mailto:mbouz...@gmail.com>>

    Para quen queira ir facendo probas,

    Fixen un .oxt a partires dos ficheiros de Miguel Solla, podedes
    descargalo de aquí:
    http://gruvi.galpon.org/arquivos/trasno/corrector_OOo3-trasno.oxt

Publiqueino como extensión (beta) no repositorio de OpenOffice

http://extensions.services.openoffice.org/en/project/Corrector_ortogr_galego

Nota: Bouzada, o paquete que fixeches ten un pequeno defecto de
estrutura e non se instala ben. Corrixino.

Xa me parecía. Agora descarguei o de OO e todo correcto. Xa contarei que tal.
Moitas grazas a todos os que fixestes posible esta nova versión.

Aproveito tamén para lembrar que estou comezando a traballar para lograr
un dicionario de sinónimos; de momento en versión
moi beta (tamén chamada "peta")

http://extensions.services.openoffice.org/en/project/DicSinoGal

    El 10 de julio de 2010 16:03, Fran Diéguez <lis...@mabishu.com
    <mailto:lis...@mabishu.com>> escribió:

        Se o credes convinte podo crear un paquete deb na minha PPA chamado
        hunspell-gl-es-volga e que forneza o paquete virtual hunspell-gl-es.

        Estaría accesíbel en:
         > https://edge.launchpad.net/~frandieguez/+archive/mabishu
        <https://edge.launchpad.net/%7Efrandieguez/+archive/mabishu>

        Así poderedes instalar hunspell-gl-es ou hunspell-gl-es  segundo
        corresponda.

        Se estades interesados comentádemo e fágoo

        O Sáb, 10-07-2010 ás 13:51 +0200, Adrián Chaves Fernández escribiu: