Ah, gracias por confirmar que debería vir xa en galego tamén.
Podes facer una cousa, estaría ben ter datos de como poñer en galego
as distros máis importantes e poñelo na nosa wiki, p.ex.
Podes facer unha nota rápida para mandriva?. Os máis para outras,
tamén estaría ben.Eu podo facer para opensuse e ubuntu, que é o que
uso.

Saúdos!