Moi boas a todos. chamome Isaac Abreu Rodríguez e son membro de GALPon. Hoxe
o presidente do proxecto GNU Chile pediume que traducise gNewBook ao galego.
Falei con Bouzada para a traducción xa que non son ningún experto en este
tema e recomendoume que me dirixira aos membros de trasno.
Bouzada xa me dixo que fale con GNU Chile para internacionalo formalmente
para poder utilizar un método estandar, tan pronto poida falarei cos membros
de GNU Chile para eses problemas. Agora quixera que me axudarades a facer
a traducción xa que estou moi perdido no asunto. Os paso os ficheiros que me
deron.

Grazas e un saudo: Isaac Abreu Rodríguez

--
----------Analogia del software libre, por Richard Stallman----------
Hay muchos puntos en común entre un programa y una receta. Con una lista de

Si a usted le gusta cocinar, sin duda intercambia sus recetas con sus
amigos, y tal vez tenga tendencia a modificarlas. Si ha modificado usted la
receta, si el resultado le gusta y a sus amigo también, existe la
posibilidad de que usted les pase la nueva versión de la receta.

Y ahora imagine un mundo en el que no podrían cambiar su receta porque
alguien ha decidido que es imposible modificarla, e imagine que si comparte
esa receta con sus amigos le tratarán de pirata y harán todo lo posible por
mandarle a la cárcel durante unos cuantos años.